Horoskop

Tur
Idag har du nog möjlighet att vinna på lotteri.
Hälsa
Idag är det troligt att du vaknar av dig själv på morgonen med en nästan sprudlande energi. Det är något som håller i sig hela dagen.
Ekonomi
På det ekonomiska planet verkar allt vara bra och det kommer nog inte hända något som förändrar situationen under dagen. Du kan tänka på annat.
Arbete
Detta kan vara sista dagen på en längre ledighet. En viss tid av arbetslöshet tycks nu lida mot sitt slut.
Kärlek
Du känner dig lite flirtig idag. Är du singel får vännerna stå åt sidan när du nu prövar kärleken på nytt.
Relationer
Du ändrar sällan på din åsikt. Har du väl bestämt dig är den oftast orubblig, vad än vännerna säger.

Ser ju fint fint ut !

kommentera
Postat av: Pyssling

Var man kan kolla sånt, snälla svara i något av mitt inlägg på min blogg.

MVH Pyssling. Kommentera & Läs gärna min blogg.

Postat av: Pyssling

Tack så mycket.

MVH Pyssling, Läs & Kommentera gärna min blogg med. Tack

2006-08-11 @ 14:45:37
URL: http://pysslings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback