Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
På landet, där de flesta bodde förr, hade ungdomarna egna gruperingar. (So boken)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min garderob
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Desperate housewives.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
13:00 (12:44)
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Ser på tv...
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
En timme sedan, med hunden.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Lunarstorm.
8. Vad har du på dig?
Mjukis byxor och vanlig t-shirt (Im sick)
9. Drömde du något inatt?
Inte vad jag minns.
10. När skrattade du senast?
Hm igår när jag pratade med Amanda.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
5 små tavlor och egna fotografier.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nä ?
13. Vad tycker du om den här utmaningen
Ser det inte som en utmanning.
14. Vilken var den senaste film du såg?
I henns skor.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback