Lista

FAKTA
Namn:
Emma
Smeknamn: Lillan kallar mig storan
Födelsedag: 2 maj
Bor: Nykvarn
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Typ brunett.

FAVORIT..
Färg: Ingen.
Plats: Mitt rum.
Drog: Godis
Fordon: Tåg

Film: Många
Djur: Hund
Affär: Får bli H&m
Serie: Oc
Skor: Vagabond

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Jao
Gnälla: Mjo
Skrika: nja.
Sova: Ja
Drömma mardrömmar: Ibland
Försöka vara annorlunda: Nej
Hata folk: Kanske inte hata.
Lita på folk: Nej.


HUR..
Svarar du i telefonen: - Hej det är Emma
Fördriver du tiden: Massa saker.
Mycket pengar har du: Vet faktiskt inte.
Tjänar du pengar: Mamma och pappa ?
Bäddar du sängen: slänger på Överkast och kuddar.
Ofta diskar du: Aldrig om inte i skolan på HK.
Ofta städar du: När det behövs och när jag orkar.
Går det på jobbet: Jag jobabr inte.
Många stör du dig på: vet inte.
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: Lagom hoppas jag.

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: Vatten
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: killar

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback