Seg

Fan vilken seg dag det här har varit! Vaknade vid halv elva och tog med mig täcket till tv:n och där satt jag och glodde i cirka två timmar. Sen åt jag äcklig lunch och sen har jag skrivit massa i boken om mig själv. Tråkigt men den ska snart vara klar så måste jobba på. Efter att jag skrivit i den i cirka en timme så råkade jag sommna ett tag. Jadu seg dag eller vad?



gårdagens låt: Allt me Lasse lindh
gårdagens dusch: typ vid tolv på kvällen
gårdagens frisyr: Uppsatt
gårdagens smink: foundation, rouge o mascara
gårdagens klädsel: Svarta tights och svart känning från vila
gårdagens händelse: Käka lunch med brudarna
gårdagens vill ha: en bättre dag
gårdagens saknad: mycket
gårdagens drog:  Inget speciellt
gårdagens tråkigaste: ett samtal med mamma
gårdagens bästa: Amanda fick mig att skratta
gårdagens måste: Gå 10 000 steg (jag klarade över det)
gårdagens dricka: pepsi
gårdagens köp: pastasallad med kyckling
gårdagens mat: Pastasallad med kyckling och tacopaj
gårdagens sjuka: ont i nacken och lite överallt, fråga mig inte varför
gårdagens mående: kunde ha varit bättre

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback