År 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej eller det höll i två veckor

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

4. Dog någon som stod dig nära?
Mhm :(

5.Vilka länder besökte du?
Spanien och spanien

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
fattar inte (?)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas
17 juni

8. Vad var din största framgång 2007?
I don't know

9. Största misstaget?
No idea

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej eller sjuk har jag ju varit

11. Bästa köpet?
Mina cheap monday som är sönder nu :(

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder säkert

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
oj det finns många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingen aning

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
typ jag vet inte det heller

18. Hur tillbringade du julen?
Har inte varit jul än, men jag ska vara hemma och mysa med familjen

19. Blev du kär i år?
Jaa  :)

20. Hur många one night stands?
inga

21. Favoritprogram på TV?
DH

23. Bästa boken du läste i år?
vincent och joy eller vad det heter

24. Största musikaliska upptäckten?
bleed the sky

25. Något du önskade dig och fick?
Jaa, Marcus :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
hmm var det säkert

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
åt middag med familjen öppnade presenter fick veta en tråkig nyhet, satt den var inte speciellt kul min födelsedag :(

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaa kanske det

30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2007?
fett hardcore

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, Marcus, familjen och annat

32. Vad fick dig att må dåligt?
Marcus och lite andra saker

33. Vilken kändis var du mest sugen på?
höhö ingen

34. Vem saknade du?
för många

35. De bästa nya människorna du träffade?
Marcus, Linda, de i min klass och några andra

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback