Fredag

Sitter och har historia. Ska bli klar med mitt arbete tills på Måndag så har lite panik, en power point presentation och innlämmning av sammanfattning av det jag redovisat på 1-4 sidor. Mhmhmm jag kämpar! Efter den här lektionen blir det lunch sedan svenska. På svenska lektionen ska vi på föreläsning, det är någon gubbe som skriver lyridik som ska prata och så. Låter rätt så tråkigt men bättre det en lektion kanske.
      Efter skolan ska jag hem och plugga, fast jag vet att det fömodligen inte kommer bli så men det är tanken som räknas. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har inga planer för helgen vilket känns lite trist :( Om jag orkar följer jag med mamma till sthlm imorn och väljer ut julklappar till mig själv. Det blir nog bäst om jag är med och bestämmer annars blir det bara fel. Men som sagt jag har två stora arbeten tills Måndag och Tisdag så jag vet inte om jag åker till sthlm.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback