GOD JUL

Vaknade runt halv tio av att jag fick massa "God jul" sms, sedan kunde jag inte somna om igen. Satt jag gick upp och åt frukost med familjen. Sedan fick jag öppna ett paket. Det innehöll lite olika saker bland annat hårspray, hår mousse, underkläder och lite annat. Jag och Marcus fick en julklapp igår av mamma det var present kort på bio. :) Jag är så duktig satt jag har lyckats luska ut de flesta av mina julklappar. Jag kommer få en klocka från Gant som jag ville, presentkort på monki, sängöverkast, kuddar och the hives skivan. Det är det jag vet i alla fall. haha!

Jag har nyss spelat familjspel med familjen som heter "med andra ord" det är faktiskt jätte kul och man fördriver tiden. Sen så ska jag såklart se på kalle anka som vanligt. Efter middagen blir det paket öppning och vi ska göra det på ett annat sätt i år. Vi ska spela "bingo" och när man vinner så får man öppna ett av sina paket, satt det blir nog lite kul. Men nu ska jag spela guitar hero tror jag. Gojul



Ebba är söt

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback