Helgen som varit

Fredag: Skola som vanligt dårå, tyckte dagen gick ovanligt fort. Åkte hem och städade rummet och ducha och lite sånt. Vid fem gick jag hem till M och hade det typ tråkigt. Vi tog 6 bussen in till södertälje och träffade Danne och Linda. Sedan väntade vi på några andra som skulle komma. När dom var där tog vi tåget mot sthlm för att åka hem till Lindas kompis Cassandra. Där var det trevligt, jag och Linda blev hungriga så vi gjorde god mat och åt. Tog kvart över tolv tåget hem och sov hos M. 

Lördag: Vaknade vid halv tre, bra jobbat Emma. Var helt seg hela dagen, hyde film med Marcus och myste.

Söndag: Vaknade klockan nio och kunde inte sommna om :/ Så jag gick upp och käkade frukost och hade det allmänt tråkigt. Försökte förstå mig på spanska läxan med det gick inte så bra. Vid två åkte jag in till Södertälje med Amanda vi mötte upp Sofia och gick och käkade på nancys. Gott! Sen åkte jag hem och pluggade lite och nu ser jag på tv.

Hejdå

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback