Hemma

Hemma och är sjuk idag, egentligen borde jag ha pluggat hela dagen med tanke på hur mycket jag har att göra. Men det har inte blivit så. Vaknade upp tillsammans med älskling vid sju och han tog bussen till skolan. Jag gjorde mig iordning för att ta en senare buss eftersom jag hade sovmorgon. Men efter att jag duchat kände jag att jag inte var riktigt kry, ont i huvet och så vidare. Så jag bestämmde mig för att vara hemma. Gick och la mig igen och vaknde vid halv ett. När jag vaknade cyklade jag till vidio in och köpte godis, sen kollade jag klart på bridget jones 2. Det var mysigt. Sen så har jag även skrivit en önskelista idag, som ni kan få läsa eftersom den är SÅÅÅ intressant



  • Klocka från Gant
  • Svart överkasst till sängen
  • Matchande kuddar
  • Svart skrivbords stol från Ikea
  • Presentkort på urban outfitters eller topshop
  • Underkläder
  • Pengar

              Ja det är väll typ det jag önskar mig.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback