Inget plugg

Åh vad skönt nu har jag gjort klart powerpoint presentationen och gjort samhällsprovet så idag behöver jag inte plugga. Det känns väldigt bra. Har inga fler läxor nu innan lovet, tror jag i alla fall. Samhälls provet gick kanske inte så jätte bra men hoppas att jag klarade mig i alla fall. Började plugga på det lite för sent kanske men vad ska man göra när man har 130232039 andra läxor? 

Idag så ringde moster när jag satt på bussen och frågade vad jag önskade mig och jag kom verkligen inte på någonting. Men till slut så kom jag fram till att jag önskar mig pengar, digitalkamera och en svart stol som jag sett på IKEA som skulle passa perfekt i mitt rum. Satt vi får väll se vad tomten kommer med (:

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback