Lucia

Altså varje gång (eller nästan i alla fall) när jag ska blogga så fungerar det inte riktigt, det börjar göra mig irreterad.

Idag så är det då lucia. Dagen började med att titta på esmu:s lucia tåg. Det var väldigt fint och bra. Mysig början på dagen! Efter det så var det idrott men jag hoppade den för att jag hade sån huvundvärk. Efter det var det meningen att vi skulle ha matte, jag och Tess gick ut till klassrummet och efter en halv timme fick vi reda på att vi inte skulle ha någon matte, typiskt! Så vi gick och kollade på Teater och Dans elevernas julspex. Det var det bästa på länge haha, föreställningen handlade om de olika inriktingarna vi har på skolan. Mycket kul var det i alla fall.

Efter skolan så åkte jag och Tess ned på stan för att jag skulle käka eftersom jag var hungrig som en hippo. Efter det köpte jag julklapp till mammi. Sedan kollade vi även när esmu sjöng och spelade på stan. Sedan tog jag fem bussen hem.

Nu ska jag börja med min historia uppgift trots att jag har huvudvärk. Ska ha power point presentation på måndag om medeltiden fördjupning vikingar och jag har inte ens börjat än. Det är INTE bra.

50582-419

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback