Söndag

Vaknade upp tillsammans med M. Han var seg på att vakna som vanligt satt jag hann se klart en hel film innan han gick upp. Vid halv två ringde Tess och sa att vi skulle träffa henne. Satt vi gick ut och träffade henne, saknat henne faktiskt för hon har varit i Estland. Efter det gick jag och M hem till mig igen. Vi såg på film och tv. Sedan gav vi varandra våra julklappar. Jag fick två t-shirts av honom. Den ena var jätte fin. Han fick björn borg kalsonger och en t-shirt. Hoppas han tyckte det var fint. Sedan gick han hem vid sju och jag åt middag med familjen och moster. Och för en stund sedan badade jag, mamma och moster i bubbel polen ute. Det var mysigt! Senare ska vi nog spela ett familjespel som jag inte minns vad det heter.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback