Bio

Öm varför hade jag så måga besökare igår för ?! =S 

Äntligen fredag tjoho ! Dagen har varit rätt så bra skönt med slöjd sista timmen på en fredag tycker jag. Ikväll så blire bio med brudarna vi ska se Linas kvällsbok, har läst boken så är ju tvungen att se filmen också men är nästan säker på att den inte alls är lika bra.

imorgon så ska jag åka till söderbönan Emilia och sova över där, riktigt trevligt vi har hundra saker att prata om. Ska ta en liten runda på stan också och hoppas att hon vill käka pizza på ett ställe som har as god pizza =)

Juste igår så var jag på studiebesök på wendela hebbe gymnasiet, det var as bra där ska lungt söka dit. Skolan fick lite minus för vissa saker men så är det väll alltid, att man hittar fel asså.

kommentera
Postat av: Antonia

älskar söder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback