Ja eller Nej?

?

Såg dessa skor idag på stan var nära på att jag köpte dom men ångrade mig i sista sekunden.Är inte säker på om dom kommer komma så mycket till anvädning. Nu ångrar jag mig igen tror jag, hur skulle ni ha gjort ? Hjälp tack =)

kommentera
Postat av: alma

dom passar verkligen dig! och jag tror du kommer använda dom, skitsnygga till tights och jeans, både med eller utan strumor, snyggast utan ;D behåll dom, var skitnära på att köpa likadana.

Postat av: Anonym

dom var as snygga, men emma du brukar inte använda klackskor så ofta=/
så jaa.. .. fördel nackdel ^^

2007-02-27 @ 20:34:27
Postat av: Emma

Sophie (anonym)- Nä jag vet det är därför jag är osäker på om jag ska köpa dom, men jag tror att jag inte ska köpa dom ;)

2007-02-27 @ 21:13:16
URL: http://peaky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback