Jag väljer..

1. Ebba von Sydow eller Sofi Fharman?: Oj svårt jag gillar båda men det får bli Ebba ändå ; )
2. Prickigt eller randigt?: Randigt gillar jag mest men visst prickigt är gulligt.
3. Guld eller silver?: Guld utan tvekan.
4. Kjol eller klänning?: Äger bara 2 tjolar och gillar dom inte speciellt mycket så det blir klänning.
5. Rund tå eller spetsig tå?: Rund. Jag får 1 meter långa fötter i spetsiga.
6. Lila eller rosa?: Hmm blir nog lila isåfall.
7. Högklackat eller ballerinor?: Ballerina är mycket bekvämare men högklackat är mycket snyggare, men jag använder mest ballerina så jaa ballerina.
8. Sminkad eller osminkad?: Spelar ingen större roll till vardags men till fest så är det roligare att sminka sig tycker jag.
9. Väskor eller smycken?: Väska hur ska jag annars kunna ta med mig allt ?
10. Lost eller Desperate Housewives?: Desperate Housewives! Har inte ens kollat på ett helt avsnitt av Lost.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback