Sjuk

Igår så var jag hos frisören och fixade håret, jag blev inte direkt jätte nöjd hon klippte för mycket tycker jag. Men men det växer ut. Bild kanske kommer när jag orkar någon gång.

Nu så sitter jag på mosters jobb och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan åka hem. Igår så blev jag sjuk efter att jag varit hos hårfrisören, inte kul hade feber igår kväll men nu har jag ingen feber men jag mår illa och har ont i huvet. Usch jag hatar att vara sjuk speciellt på lovet också. Nej nu vill jag bara hem och lägga mig i min säng och kolla på film.

kommentera
Postat av: Elin

Urfin blogg! Har du några tips på hur man stajlar til sin egna blogg?

Tack på förhand

Postat av: Elin

Urfin blogg! Har du några tips på hur man stajlar til sin egna blogg?

Tack på förhand

2007-02-27 @ 14:22:33
URL: http://l0vely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback