Helgen som varit

Fredag: Först var det skola som vanligt gick väldigt segt på slöjden men annars var det helt okej. Efter skolan blev jag hämtad av världens bästa moster och hon hade gjort varma mackor åt mig. Vid fem började jag göra mig i ordning och åkte sedan till Tess. Åt mat och hade trevligt. Sedan vid tio kom fler folk blev lite dans så det var kul. Åkte hem och somnade på fem röda sekunder.



Lördag
: Vaknade vid tolv och åkte till mångfaldenshus och fikade med mamma, bia och lennart. Åkte hem och hyrde film (familj på väg) och åt middag från Terrasen. Blev en riktig mys lördag.



 Söndag: En lite roligare söndag än alla andra. Åkte till Stockholm vid halv ett, kollade runt lite i affärer. Sedan gick jag och Amanda på Bio vig fyra (Rosa-The movie).

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback