Onsdag

Den här dagen har typ varit den segaste dagen i skolan på länge. Först hade vi 3 timmar svenska med en rast på femton minuter. Vi fick prova göra ett gammalt nationellt prov, det var inte svårt alls hoppas att det vi får också är lätt. Men ialafall hela dagen har gått segt och jag är glad att den är över nu.

Jag längtar till helgen, då ska vi alla brudar på bio på fredag om det finns biljetter kvar och på lördag ska jag nog till södermalm och vara med Emilia det var hundra år sedan. Sen på söndag ska jah och Tess träna och sen vet jag inte riktigt.

Nu så ska jag sätta mig framför tv:n och bara glo. Pusshej


kommentera
Postat av: Johanna

Usch, min dag var också seg! Vi testade också ett nationellt prov. Hoppas det går bra för dig på det rikitga sen!

Postat av: charisma

jobbigt med skola.

2007-02-02 @ 12:37:07
URL: http://charismasshowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback