Grönalund

Igår var det grönalund då, det var väldigt trevligt. Jag, Sophie, Therese, Marcus, Ante och fredrik tog bussen klockan nio från Nykvarn. I södertälje mötte vi upp Jocke och han hade problem med pengarna som inte kommit in på hans konto så vi missade pendeln. Men vi kom iväg med tio tåget i alla fall. På tåget var även Tim, Borra, Danne och två stycken som jag inte kan namnen på. Senare kom även Linda.

Jag började med att åka pop expressen och mådde illa i typ en timma, inte så smart. Men jag blev på bättre humör när illa måendet var över! Roligaste attraktionen var såklart extreme, det är så jävla härlig! Tralala vi kom dit vid elva och åkte hem vid nio, så man kan ju säga att jag var extremt trött sen när jag kom hem! Men roligt var det (:

kommentera
Postat av: Sophie me ph

bajs på du, får inte jag va me på ett hörn eller? (A) jag åkte faktist oxå nio bussen från nykvarn med er. kul att bli ihågkommer, älskar dej endå pösssis

2007-08-01 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback