Fredag

Dagen började med skola, helt onödig dag! Först hade vi Svensk engelska och jag hade INGENTING att göra. Efter det var det Matte och då skulle vi skriva tre egenskaper om alla personer i klassen. Sen hade vi Teknik i 5 minuter eftersom vi inte har något mer att göra där och efter det hade vi hål timme så då gick jag hem iställer. Orka vara kvar i skolan för att gå på en syslöjds lektion som man ändå inte har något att göra på.

Jag, Amanda och Marcus gick och handlade mat som jag skulle bjuda mina vänner på, på kvällen. När vi kom hem till mig tittade vi på film (den där mary), gammal men den är rolig. Hehe. Efter filmen gick vi och köpte choklad och sen när jag och Amanda kom hem igen blev det jävligt brottom eftersom vi inte ens hade börjat med maten och alla skulle komma om en timma. Men det fixade sig i alla fall som tur var.

Vid sju kom folken och jag fick världens bästa present av Tess, Amanda, Veronica och Sophie! Jag fick nämligen presentkort på Monki! TACKATCKTACK. Sedan käkade vi mat och hade det trevligt. Kom även lite folk som jag inte ville skulle komma men det ordnade sig till slut. Tack för en lyckad kväll!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback