Onsdag

Igår åkte jag, Amanda och Therese in till södertälje med två bussen. Vi gick till nancys köpte mat (kyckling baugette) tog med oss det och satte oss vid maren och åt. Det var mysigt, där satt vi ganska länge och sedan gick vi på stan och kollade lite. Ett linne från H&m och ett linne från Jc fick föja med mig hem. Bilder kanske kommer senare om jag orkar!

När vi kom hem igen skulle Amanda och Tess på bio (pirates of caribbean) men jag ville inte föja med eftersom jag inte sätt 2:an. Så istället gick jag och kollade på film hos Marcus och käkade chips.

Vid elva ringde Therese och sa att jag skulle komma ut och vara med henne och Amanda. Så vi satt och pratade om våra liv ett tag sen gick jag hem. Pusshejs



kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback