Ännu en rolig dag

Vaknade välgt tidigt imorse och kunde värkligen inte sommna om. Typiskt! Vid tolv åkte jag till Emelie och vi åkte vidare til Centrum där vi mötte upp Tess, Verre, Sophie för att köpa engångsgrill, korv, dricka och marshmallows haha! Sen tog vi moppen till ett bad som jag inte vet vad det heter. Det var jätte mysigt och solen tittade fram också men inte hela tiden = ( O juste vi spådde varandra om framtiden också haha mitt vill jag bara glömma! Aja åkte hem där i från vid fyra, och nu gör jag ingenting eller jo väntar på att mamma ska komma hem med maten.

Ikväll så får jag se vad som händer. Kanske ska gå hem till Emelie och kolla på film om jag orkar, jag är faktiskt jävligt trött. Nej nu ska jag duscha ! Ciao


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback