Hej

Min data är sönder så jag vet inte om jag kommer kunna blogga. Men jag tror inte att det kommer vara några problem kan ju alltid sno min brorsas data ; ) Anyway idag så var jag som sakt och tränade med Tess som jag skrev att jag skulle i inlägget innan. Det var typ tråkigaste gången ever haha. När jag kom hem kollade jag på film (Maid in Manhattan), jag har haft den filmen jätte länge men aldrig orkat kolla på den riktigt. Men den var faktiskt bra.

Imorgon är det skola igen då. Inte speciellt skoj, men det ska bli väldigt skönt att vara ledig på onsdag och torsdag. På onsdag har jag och Amanda bestämmt att vi ska åka och fika eller något. Det blir nog trevligt.

maid

kommentera
Postat av: Amanda

Ser jag fram emot ;)

2007-03-18 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback