Helgen

Fredag:Först var det skola som vanligt.  Sedan vid fyra kom Emilia till mig, vi gick och hyrde film och efter det vet jag inte riktigt vad vi gjorde tiden rann iväg ialafall. Vid sex käkade vi mat från terassen och sen övade vi på våran låt. =D Sen kollade vi på den as dåliga filmen (besatt)  hur dålig som helst usch. Sen snackade vi en massa sen gick vi o la oss.

Lördag: Vaknade vid nio gjorde mig iorning sedan åkte jag till Stockholm. Där köpte jag skor, smink och ett par jeans. Efter det hade jag ont i huvet och åkte hem och tog det bara lungt hela kvällen. Det kan faktiskt behövas ibland.

Söndag: Jaha idag så ska nog jag och Tess träna men efter det så måste jag värkligen plugga. Jäkligt mycket också har prov imorgon. Jippi

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback