Helgen

Fredag:I fredags ringde Emilia och så att jag skulle följa med på fest, så jag tog med mig Tess o Amanda också. Vi tod 7 bussen in och Emilia mötte upp oss. Sedan åkte vi till en som hette Jonte men där var det as tråkigt så vi drog vidare. Där var du hundra gånger roligare som tur var. Det blev mycket dans desutom ; )

Lördag: Vaknade runt 11 och mamma undrade om jag ville åka till skärholmen. Så vi (jag, mamma o pappa) åkte dit. Jag såg ett par fina skor från adidas i guld som jag skulle köpa. Men det var slut i min storlek =( Då blir man inte glad. Men men efter det åkte vi till söndermalm för att käka på china resturang. Det var hur gott som helst och sen var man mätt typ hela dagen.

Söndag: Idag har jag ingenting planerat förutom att jag ska åka o träna med Tessie !

Missy E

(Skorna som jag vill ha)

kommentera
Postat av: alexandra

nice shoes!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback