Lista

3 Älsklingsbutiker
> H&M - Ja alltså vem gillar inte h&m ? Bästa H&M affären hittar du på hamngatan i stockholm!
> Mtwtfss weekday - Bästa weekday affären hittar du på södermalm på götgatan toppen affär för de som älskar Cheap Monday. Det har även andra märken och på nedervåningen har de second hand.
> Topshop - Här får jag massa inspiration och jag längtar som tusan till de öppnar på drottninggatan.

3 Favorit plagg/accessoarer
>
Mina älskade Cheap Monday jeans som börjat gå sönder.
> Svart
kookai klänning
>Svarta longchamp väskan.  

3 Favorit skor

> Mina vita lacoste (tygskor)
> Silvriga ballerina från H&m
> Svarta stövlar från din sko.

 3 Vanor du har
>
Alltid hänga in kläderna i garderoben.
> Läppbalsam på innan jag lägger mig.
> Känna på handtaget två gånger innan jag går hemifrån.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback