Nu är det lov!

yey härligt ! Efter den ganska så tråkiga skoldagen så var jag med Amanda och Tess och vi gjorde samma sak som jag och Tess gjorde igår. Köpte muffins och fikade på min altan =D Jätte mysigt, där satt vi i cirka en timme om inte mer sen skulle Tess gå och träffa jocke. Jag och Amanda försökte få igång min moppe som inte gick så bra så det sket sig så vi tog en prommis istället, mycket bättre!

Vid åtta gick jag och mötte Amanda, Tess, Marcus och Jocke och vi gick  vidare till Ante. Marcus tyckte nämligen att vi skulle ha en "sommarpromenad" haha. När vi hämtat upp Ante så gick vi till Hökmossen och Jocke den idioten BADADE ! Sen gjorde vi en eld, Mys! Men sen blev det  för kallt så då gick vi till Tess istället för att titta på film, träffade även Verre o Putte på vägen så dom hängde med. Blev inte så mycket  filmtittande direkt ; ) CIAO

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback