SOL

Härligt väder idag med. Dagen började med engelska nationella, skönt att det flesta nationella proven är över nu. Men det här nationella känndes inte ens som ett nationellt prov till alla andra så är det förberedelser och hela skiten men inte till det här. Det var engelska uppsats för er som undrar. Anyway på lunchen gick jag, tess, Amanda och Mimmi och satte oss i solen och sola lite. Mysigt! När jag kom hem solade jag lite till sen har jag mest skrivit min jäkla uppsats som vi har i hemkunskap, men jag har bestämmt mig för att jag nästan ska bli klar idag för jag vill inte göra allt imorgon (sista dagen).

Nu ska jag gå och äta glass och läsa SOLO som jag köpte igår. På tal om tidningar så finns det nästan inga tidningar som jag gillar, förutom VR men ingen annan faktiskt! Aja Ciao


kommentera
Postat av: Miss E !

Fan vilken nice blogg du har =) check my blogg ;) !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback