Today

Dagen har varit väldigt härlig med varm väder. Bara det är varmt så är det bra, nästan ialafall. Hade inte så jobbiga lektioner idag. Språk, liten No lektion, Idrott, Engelska och No igen. På Engelskan fick vi sitta ute i solen och jobba, härligt tycker jag ^^. På No:n gojrde vi IQ test och jag kunde typ ingenting, eller jag orkade inte riktigt göra det eftersom jag hade lite ont i huvet.



Dagens..

Outfit:
Se inlägget innan
händels: Skola och hem och ta det lungt plugga och ikväll är det DH!
mående: Bara bra !
Roligaste:  härligt väder!
Tråkigaste: Måste skriva lite på min uppsats idag = /
Jobbigaste: Typ kallt på morgonen ;)
Vill ha: En god glass
Äckligaste: skolmaten är alltid äcklig...
Längtan: Påsklovet som är nästa vecka !
"inte längtan": Imorn då det är engelska nationella


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback