Helgen

Igår så var det bastukväll hemma hos mig. Brudarna kom vid åtta. Vi dippade grönsaker och pratade skit. Efter att vi bastat gick vi ut och satte oss på min altan och där spenderade vi hela kvällen. Det var mysigt!

Idag så har jag segat hela dagen. Jag sa ju att jag skulle plugga idag men det har inte blivit av. Har inte pluggat ett dugg. Men men orkar inte bry mig just nu. Vid sju gick jag och Amanda på prommis, det var skönt att få prata ut sig lite. Vi räknade att det är cirka 168 timmar jag kommer vara borta, hehe. När jag kom hem från prommisen packade jag klart det sista och sen har jag inte gjort så mycket mer.

kommentera
Postat av: Amanda

Det var en kväll att minnas :D, saknar dig när kommmer du hem igen? <33

2007-05-15 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback