Helgen

. . . har varit väldigt lyckad.

Fredag: I skolan hade vi "oscarsgala" och vi fick titta på alla filmer som de olika grupperna gjort. Det var roligt. Efter det gick jag hem och tog det lungt och vid åtta kom Amanda till mig. Vi kollade på fucking Åmål haha as gammal film men endå kul att kolla på. Efter det gick vi ut i hopp om att någon ville vara med oss men ingen kunde så vi gick hem igen.

Lördag: Vaknade vid tio och klockan halv tolv gick jag till folkparken där
moshpit open var. På vägen dit tappade jag tre biljetter men som tur var så hittade jag dem när jag gick tillbaka. Om jag inte hade hittat dom var det 300 spänn åt helvete. Anyway så mötte jag upp Tess och Sofia och vi gick och kollade när A vain attempt spelade. Dagen rullade på och det var härligt väder och senare på kvällen när alla bra band kom så mosha typ alla. Fast inte jag  för det är jag för feg för. höhö. Ja, det var lite vad jag gjorde på Lördagen mer får ni inte veta.

Söndag: Idag ska jag PLUGGA inget annat ;)


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback