Lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Japp
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Jadu typ c vitaminer
Vad åt du senast?
Choklad
Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Nej dom typ hatar mig
Vilka språk pratar din mamma?
svenska
Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverike
Senaste piercingen?
Har inga
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I måndags från arlanda
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Inga kommentarer
Har du något husdjur?
Ja
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
va nej?
Har du varit på stranden?
Självklart
Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja, Emma
Hur bra är din syn?
Hyfsad
Har du varit på ett party?
Jaa
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Never
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
"HAHA"
Har du varit utomlands?
Jaa
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Skojjar du eller?
Var är dina syskon just nu?
Skolan
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att min bror rev sönder min bussremsa
Vem ringde dig senast?
Emilia :D
Vilken tid gick du upp imorse?
7
Vad ska du göra i helgen?
Moshpit open
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Snart är det dags för skolavslutning! ;) alla som ska supa skiten ur sig skriver siytt namn längst ner i den här smset. Sänd detta sms till alla dina vänner! Jimmy, Jossan, Jenna, Janna, Nathalie, Alexandra, Sigurt, Jonte, Dante - ken fyller år så det blir en rejäl fylla haha :D, Emilia,
När var du riktigt sjuk senast?
Då jag hade migrän
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Dan Beckman på Stureplan i Stockholm när vi var där med klassen
Vad finns i din bakficka?
Jag har mjukisar
Har du färglinser?
nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov ^^
Vad är det första du gör på morgonen?
Typ duschar
Vad ska du göra efter det här?
plugga lite, äta middag och sen ska jag till stan.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback