Barcelona

Dag 1

Vi var framme vid hotellet vid tolv tiden och alla var lagom hungriga. Så vi letade upp en resturang och käkade helt enkelt. Jag tycker inte att utlänsk mat är någon höjdare men jag ska inte klaga på maten i Barcelona för den var det inget fel på. Hur som helst efter maten gick vi och kollade i affärer och jag såg verkligen ingenting som jag ville ha. Så gav upp att ens leta något mer. 

Vid fyra gick vi till hotellet igen och jag råkade sommna i två timmar för att jag var så trött efter flygresan. Då jag vaknade gjorde jag mig iordning för att gå ut och äta middag. vi letar upp en resturang, blir placerade vid ett reserverat bord (vi borde ha fattat). Vi slår oss ned och börjar bläddra i menyn.  Två killar kommer in i resturangen och sätter sig vig bordet bakom oss. Kyparen börjar distrahera oss och skriker  "Ni måste byta bord", vi alla såg nog ut som frågetecken (?) Killarna som sitter bakom oss tar förmodligen upp mammas väska i deras knä tar plånboken, stänger väskan och går. Då dom lämmnat resturangen kommer kyparn springande och säger till mamma "look in your bag" mamma kollar och märker att hon saknar sina pengar. Satan vad arg jag blev! Jag är säker på att kyparen "jobbade" med dom som rånade mamma eftersom han hela tiden distraherade oss.

uscha uscha, så efter att vi käkat gick vi hem och sov.


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback