Karaktärsvecka

Igår så började jag skolan klockan tio. Det var en ganska så slapp dag eftersom vi har karaktärs vecka denna vecka. Det innebär att jag som går i media klass arbetar med media hela veckan. Så igår så fick vi information om vad vi ska göra i veckan, sedan åkte vi ner på stan för att lyssna på en föreläsning. Tyvär så hade jag redan sätt den föreläsningen en gång innan "matcho män och madonnor".

Drog hem lite tidigare för att det var så tråkigt att lyssna på det där en gång till. Så efter skolan var jag med Marcus och Danne, vi gick hem till mig. Vi tittade på film,  "världarnas krig" helt okej.

Efter filmen åkte Danne hem och jag och Marcus gick hem till honom. Sen så sov jag där.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback