Ledig

Nada skola för mig idag inte. Hade en halv timma lektion så det kändes inte så nödvändigt att ta sig till skolan idag tyckte jag. Älsklingen sov hos mig och han råkade försova sig så han gick inte häller till skolan eftersom hans klass skulle till sthlm och göra någonting. Så idag har jag varit med älskling hela dagen. Vi har kollat på film "djävulen bär prada" sen har vi pratat om en massa saker, massa mysigt.

Vid tre tiden åkte vi in till södertälje för att jag skulle till tandläkaren och Marcus var gullig och följde med. Dom gjorde inte speciellet mycket. Men den 9 Januari så får jag ta bort tandställningen! det är lycka! mehehe.

Nu tänkte jag gå och se på film eller nått, är ledig imorgon! Pusshej

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback