Medieproduktion

Sitter på Medieproduktions lektion och har ont i huvet. Det måste vara något fel på det här klassrummet (?) för jag får alltid huvudvärk när jag är här inne. Det är inte kul. Jag håller på skriver ett repotage om livräddning men det går inget bra. Jag får nada flyt i texten och huvudvärken gör inte att det går bättre.

Nog om det, efter den här lektionen har vi Matte och Spanska, fyfan jag orkar inte! Spanskan är så tråkig så man typ sommnar på lektionerna. Det som är så illa är att  spanska läraren aldrig raporterar närvaron så det känns som om man är där i onödan.

Efter skolan så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Marcus pratade om att vi skulle vara med Linda och Danne men han har inte sagt någonting om det idag så jag vet inte. Pusspåer!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback