Mellanfjärden

Kom hit till mellanfjärden igår. Gjorde inte så mycket, var inte framme förns halv elva. Åkte till graven och tände ljus på mormor och Lennarts grav :( Sen när vi kom hem käkade vi och gick och la oss för att vi var så himla trötta.

Idag så vaknade jag elva tack vare Amanda som skickade sms. Gick upp gjorde mig i ordning Hade det tråkigt eftersom Marcus och Bror satt och spelade tv spel. Taskigt mot mig jue! Vid ett gick vi ner till resturangen för att äta julbord. Det var mysigt och nu är jag typ ap mätt! Och nu är dom taskiga igen och spelar, jävla töntar :P
Men men sen ska vi väll träffa Amanda, Martin, Johan och någon Kalle tror jag. Fast jag vet inte vad vi ska göra men det löser sig säger vi.  Pusshej

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback