Torsdag

Skola idag som vanligt dårå. Hade matte prov och jag måste säga att det gick ovanligt bra, eller kanske inte ska säga så för då blir jag väll missnöjd när jag får tillbaka provet. Men det var inte svårt om man säger så då.

Efter skolan så åkte jag ner till stan för att kolla min syn. Jag hade bra syn så det blir inga brillor för mig inte, skönt! Efter det så gick jag och mamma till nancy's och köpte mat som vi tog med oss hem. Jag köpte kyckling curry baugette som vanligt! Den är så god!

Sedan pluggade jag lite spanska. Skrev även ut en låttext, vi ska nämligen analysera en låttext på svenska lektionen imorgon. Jag ska analysera kent - vid din sida.

Imorgon så åker jag min familj och Marcus till min moster i Hudiksvall. Kul! Amanda baby ska också dit för att hälsa på Martin så det blir nog skoj. Nog om det nu tänkte jag borsta tänderna och så hoppa i säng! Jag är trött as hell.

image414

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback