Fredag

Igår så var jag ledig från skolan, väldigt skönt. Vaknade vid elva och åkte till sthlm med Marcus och Therese vid ett. I stockholm så träffade vi Emilia, Ante och hans kompis Tom. Det var roligt att få träffa Emilia eftersom det var hundra år sedan. Anyway så hände det massa roliga små saker, men som jag inte tar upp på bloggen.

Ett spel fick följa med mig hem, "vågahls" det är som sanning eller konsekvens. Det ska jag spela med mina vänner någon dag.

Vid fem åkte jag och Therese till heron city  för att gå på bio. Vi mötte upp Sophie och Mickis också. Vi såg supersugen, men några äckel barn förstörde hela filmen >< Det var typ matkrig hela filmen och alla äckel barn satt och skrek och pratade HELA JÄVLA FILMEN! Så vi drog innan den ens hade slutat, men vi gick och klagade så vi fick ersättnings bio biljetter. Så det blir bio någon annan dag också :) Men jag blir så jävla arg ändå! Aja nu vill ja inte vara sur så ska sluta skriva om det nu.




kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback