helgen som varit

Lördag: På kvällen var jag med älsking, Tess, Ante,  Amanda och Sophie hemma hos mig. Vi spelade våghals, det var jätte kul. Stackars dom som fick konsiga sms osv. Exempel: skicka ett sms till två personer med följande text: "jag tvekar över min sexualitet. Vad tycker du jag ska göra". Väldigt kul hade vi det i alla fall. Senare på kvällen så badade vi i min bubbel pool och pratade skit.

Söndag: Vaknade vid tio och hade det tråkigt eftersom Marcus inte vaknade förns halv tolv. Anyway vid halv ett gick vi till turinge marknad. Var där alldeles för länge eftersom jag typ frös igäl när jag kom hem. Så när jag och Marcus kom hem till mig så badade vi igen, mys! Senare på kvällen käkade vi mat från greken, det var gott. Efter att jag käkat gick jag ut och träffade Tess och Jocke.

Ja det har varit en väldigt så seg helg men den dög i alla fall. :)


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback