Helgen

Sitter här och försöker förstå mig på spanskan men det går inte så bra. Vill att det ska bli kväll så jag kan få sitta framför tv:n och se på en bra film och äta chips med dipp. Yummii. Eftersom det inte går så bra med pluggningen så tänkte jag skriva lite vad jag har gjort i helgen.

Fredag: Drog hem till Ante på fest. Träffade Amanda och Emelie som jag inte träffat på hundra år känndes det som, vädigt roligt att träffa dom. Kvällen blev mycket lyckad för min del men det var inte lika roligt att gå hem hela vägen eftersom det var en bra bit. När jag väl var hemma så sommnade jag direkt.

Lördag: Vaknade och var lagom seg. Tyckte att dagen var den tråkigaste dagen i mitt liv ett tag. Så jag ringde Amanda och sa att vi skulle hitta på nått. Så det blev filmkväll hemma hos henne tillsammans med Ante, Marcus, Tess och Sophie. Vi kollade på hip hip hora som gick på tv:n ;) Jag höll på sommna till filmen så gick hem innan den ens var slut, illa.

Aa söndagar ser ju oftast lika dana ut som alltid. Vaknar, tar det lungt, försöker plugga, ser på tv och sommnar. Det tänkte  i alla fall jag göra idag.


kommentera
Postat av: Anonym

Det vra både en rolig fest och en mysig film kväll :D bara jag får spendera tid med dig så är det alltid mysigt :D <333 Puss saknar dig!

2007-10-07 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback