Datorkunskap

Inte upptaterat på många dagar nu. Ska försökta skärpa mig men jag kan inte lova något, fast jag tror ändå inte att min blogg är så intressant! Men jag bryr mig inte, hehö!

Just nu sitter jag på datorkunskap och väntar på att skoldagen ska vara över. Slutar klockan ett idag vilket jag tycker är väldigt skönt. Efter skolan blir det hem och göra de sista läxorna som jag inte orkat göra än. Sen ikväll får jag se vad som händer, ska säkert vara med älskling eller nått.


Dagens låt: 30 seconds to mars - the kill
Dagens dusch: Blir efter skolan eller nått
Dagens frisyr: Utsläppt, fast uppsatt just nu
Dagens smink: foundation, rouge och mascara.
Dagens klädsel: Svarta strumpisar, svarta skor, svart kol vitt/svart linne i mönster och svart kofta (bild kommer senare)
Dagens händelse: Skola, plugga, vet inte
Dagens planer: Åka hem och plugga och städa rummer som jag egentligen skulle ha gjort igår, men jag är expert på att skuta upp saker
Dagens vill ha: Caffe cooler
Dagens saknad: Sömn
Dagens drog: Tess
Dagens tråkigaste: Kommer förmodligen vara matten och Svenskan
Dagens måste: Pussa marcus
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Nada
Dagens mat: Blir korvsoppa till lunch, hööö
Dagens sjuka: Ont i magen
Dagens mående: BRAAAA

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback