Fredag

Sitter på datakunskap och har precis blivit klar med uppgiften "reseguide", skönt! Men MIN Tessie är inte här och jag jobbar med henne så jag fick göra det sista själv, men det gick bra ändå. Efter den här lektionen har vi matte och jag fattar typ ingenting för våran matte lärare är inte bra på att förklara. Efter matten blir det lunch sen svenska som är sista lektionen. Så jag slutar klockan ett idag vilket är jävligt skönt.

Efter skolan så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tess är ju sjuk eller nått och det var tänkt att vi skulle käka på nancy's men nu lär det ju inte bli så. Så jag ska väll hem och umgås med mamma och moster. Ikväll så ska jag förmodligen vara med Amanda men inget är säkert än.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback