Lördag

image367Igår så blev det till att vara med Amanda, Tess och Marcus. Vid åtta tiden gick jag hem till Amanda och såg på film tillsammans med Marcus och Teherese. Det var mysigt. Vi såg på Fucking åmål haha, snart kan jag alla repliker till den :) Efter filmen gick vi ut och gjorde inget speciellt. Men kvällen slutade med att jag sov hos älskling <3

Idag dårå så gick jag hem från älskling ganska tidigt för att jag skulle till stan tillsammans med Moster och Mammi. Vi gick först och fikade, mys! Sen så gick vi runt på stan och tittade lite. Hittade en röd väska från åhlens som fick  följa med mig hem. Efter det så åkte vi hem.

Ikväll så har jag ingen aning om vad jag ska göra, den här helgen är så seg, har liksom ingenting att göra.

kommentera
Postat av: martina

snygg frilla (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback