Måndag

och så var det måndag igen och helgen är över. Trist! Helgen var lungn, (för lungn) i fredags gick jag hem till Amanda vid sex. Vi gjorde inte så mycket pratade och flummade. Sedan vid åtta tog vi bussen till centrum, lata som vi är. Gick hem till Marcus där även Ante var. Jag fick göra en låt hemma hos Marcus. Eller han fick hjälpa mig ganska så mycket. Sedan  kollade vi på tv och så. Sedan gick jag och Marcus på en promenad när Ante och Amanda skulle hem och sedan gick vi hem till mig och sov.

I lördags åkte vi till kyrkan för att Marcus syster komfimerade sig. Sen åkte vi hem till honom och åt tårta och så. Senare på kvällen drog vi hem till Fredrik fast det var inte så kul så vi drog hem ganska tidigt.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback