måndag

då var det måndag igen och jag är tillbaka i skolan. I helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags var jag med Emelie och Therese. Vi lagade middag och åt hemma hos Emelie, mys! Drog hem runt tolv och somnade på tre röda sekunder. På lördagen vaknade jag tidigt (halv 10) gick upp och gjorde ingenting. Senare på kvällen drog jag hem till Emelie där även Veronica och Amanda var. Bi tittade på gamla bilder och skrattade. Sedan vid elva mötte jag Marcus och vi gick hem till mig och sov.

jag slutar om typ en timme för jag ska inte gå på spanskan idag. Jag ska åka till vårdcentralen och ta spruta :O och ni vet inte hur rädd jag är för sprutor. Svimmar av stick i fingret liksom. Aja Marcus är söt och ska följa med mig och hålla min hand. Tur de! Nej nu ska jag försätta fixa min Warhol bild i photoshop, har nämligen digitalt foto just nu.



kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback