Alla hjärtans dag

Igår var det då alla hjärtans dag och den firades med älskling. Efter skolan drog jag ned på stan för att hitta något till han och så träffade jag Linda baby <3 hon är alltid lika söt. Det blev i alla fall en t-shirt med tryck på. Efter det så mötte jag upp M på stan och han hade köpt en ros till mig och så väntade ett paket också. Sötis! Vi gick och fikade och pratade om, livet? typ hehe. Det var jätte mysigt i alla fall. Sedan tog vi bussen hem och vi öppnade presenterna. Jag fick en svart, grå och vit mönstrad sjal och örhängen. Tusen tack baby :) Jag vet att alla hjärtans dag inte handlar om presenter, dagen är så överskattat men endå kan man inte låta bli att köpa något till den man älskar. Kvällen avslutades med att M sov hos mig. En väldigt lyckad dag!

50582-466











kommentera
Postat av: sanna

söt bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback