Helgen som varit

Sitter och har historia men jag har ingen lust att jobba just nu för jag har inte bestämmt vilken person under 1500 - 1600 talet jag ska vara än men det löser sig väll. 

Så istället för att plugga tänkte jag berätta lite om hur min helg har varit. I fredags tog jag och Amanda tåget upp till sthlm och sedan hem till Emilias fina lägenhet på södermalm. Vi drack och hade det trevligt, det var så kul att träffa henne eftersom jag inte har träffat henne på flera månader? eller nått sånt. Hur som helst så blev det en hel lyckad kväll med mycket dans och kanske lite för mycket av det goda. Sedan tog vi sista tåget/bussen hem och var hemma vid två och då kom älskling hem till mig och sov.

Lördagen var den segaste på länge. Både jag och Marcus hade damp för att vi inte visste vad vi skulle göra. Låg framför tv:n hela dagen och segade. Sedan tröst åt vi chips och dipp för att vi hade så tråkigt haha. Men sen bestämmde vi oss för att gå hem till Ante. Där drack vi milkshake och sedan gick dom ut och åkte pulka klockan 12 hehe. Men det var faktiskt mysigt, fast jävligt kallt.

Söndags så hyrde jag film och satt och kollade på den i min ensamhet. Det blev "ciao bella" den var väll inte så jätte bra men den var endå mysig. Sedan läste jag över hundra sidor i deckar boken som jag håller på läser "i denna stilla natt" jag lovar det går inte att slita sig från boken. haha

image463

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback