Sick

Jaha så var man sjuk igen, även om jag känner mig bättre nu. Har vaknat flera gånger inatt av att jag haft sån huvudvärk satt det blev inte mycket sömn för mig. Bestämmde mig för att vara hemma idag. Lika bra de, men jag tänker nog gå till skolan imorgon i alla fall. Det är inte så jobbig dag imorgon, slutar runt ett och då ska jag hem och plugga. Jag har så himla mycket prov nu även om det är lite längre fram så känner jag panik. Som nästa vecka har jag  både samhällsprov och Matte prov. Och veckan efter det har jag natur prov och historia arbete som ska vara klart. Men jag kämpar, idag har jag inte alls tagit det lungt utan jag har faktiskt gjort klart två läxor. Duktig Emma. Ska väll snart börja titta på den tråkiga matte läxan också, usch jag gillar inte matte längre!

kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback