Söndag

Gårdagen blev väldigt lyckad. Var hemma och Frida som hade fest eftersom hon nyss fyllt år. Fick festa med massa gammla kompisar eller vad man ska säga. Kompisar som jag inte har festat med på 23344545 år i alla fall och det var väldigt trevligt. Kvällen slutade med hicka och jag blev inte glad för det är det värsta som finns.

Och jävlar i havet vad jag har varit seg idag. Har inte orkat göra mycket. Vaknade upp med älsklingen och vi spelade guitar hero jag van hela tiden för jag är så bra haha. Sen gick han hem och jag såg på film med Mamma.
Sen har jag inte gjort så mycket mer fick huvudvärk efter filmen så jag har bara tagit det lungt.

Imorgon blir det sthlm med Tess och Marcus men innan det ska jag ta spruta :O Shit jag kommer dö, jag har ju bara svimmat av stick i fingret två gånger haha lyckat!


kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback